Главни мени

  • Акти школе
  • Родитељи
  • Такмичења
  • Огласна табла
  • Пријатељи школе
  • Активности
  • Секције
  • Екскурзије
  • Фото галерије
  • Ваншколске активности
  • kovid19
    cuvam te
    kako se pise
    ШКОЛСКИ КАЛЕНДАР
    kalendar rada
    РТС ПРЕДАВАЊА
    moja skola
    vikipedija
    eTwinning 

    Метод рада -есеј

    Индивидуално учење или  учење по мери детета, јесте одличан начин да дечија креативност дође до изражаја. Ако узмемо у обзир да није сваки садржај прилагодљив индивидуалном учењу, на који начин подстицати индивидуално учење у географији?Мој предлог и  оно што ја радим са својим ученицима јесте писање есеја. На овај начин ученици се подстичу на   истраживање, самостални рад и креативност-то је оно што желим да постигнем, да чујем њихов глас, њихов став, уочим њихов начин рада.

    Како ја ово спроводим:

    1. По плану и програму обрадимо Африку у седмом разреду. Прво општи преглед Африке, а затим регије Африке  кроз групни рад и презентације где су обавезно укључене неме карте, тематске карте, текст, фотографије. Значи имају општу слику о континенту, а наравно они који се више залажу и ширу слику. Кроз целокупан процес учења садржаја о Африци истичем кључне појмове за сваку регију, као и то да је целокупан континент пун контраста.

    2. Следећи корак је увођење ученика у писање есеја: како се то ради, на шта треба да обрате пажњу,како истражити додатни садржај, како дати своје мишљење, зашто је потребно анализирати, упоредити, а не само репродуковати садржај-јер од тог начина писања  наравно зависи и оцена.

    како написати добар есеј

    Наравно материјал како написати добар есеј користе наставници и прилагоде га узрасту ученика. Такође неколико тема наставних осмишљава и нуди ученицима да бирају, остави им довољно времена за рад.

     3. Моји ученици ми могу предати есеј мејлом или у рукопису до договореног датума. Ја оценим, саопштим оцену уз образложење шта је било добро, а шта је потребно поправити. Врло је важно у овом случају да ученици добију повратну информацију , да изврше самоевалуацију, као и да наставник изврши евалуацију саме методе рада писања есеја.

    Шта се још постиже овим начином рада? Ученици се упознају са новом методом рада која ће неколицини њих сигурно требати у даљем школовању. А то значи оспособити ученике за целоживотно учење и самосталан рад- није ли то циљ савременог образовања?

    Индивидуално учење или  учење по мери детета, јесте одличан начин да дечија креативност дође до изражаја. Ако узмемо у обзир да није сваки садржај прилагодљив индивидуалном учењу, на који начин подстицати индивидуално учење у географији?Мој предлог и  оно што ја радим са својим ученицима јесте писање есеја. На овај начин ученици се подстичу на   истраживање, самостални рад и креативност-то је оно што желим да постигнем, да чујем њихов глас, њихов став, уочим њихов начин рада.

    Како ја ово спроводим:

    1. По плану и програму обрадимо Африку у седмом разреду. Прво општи преглед Африке, а затим регије Африке  кроз групни рад и презентације где су обавезно укључене неме карте, тематске карте, текст, фотографије. Значи имају општу слику о континенту, а наравно они који се више залажу и ширу слику. Кроз целокупан процес учења садржаја о Африци истичем кључне појмове за сваку регију, као и то да је целокупан континент пун контраста.

    2. Следећи корак је увођење ученика у писање есеја: како се то ради, на шта треба да обрате пажњу,како истражити додатни садржај, како дати своје мишљење, зашто је потребно анализирати, упоредити, а не само репродуковати садржај-јер од тог начина писања  наравно зависи и оцена.

    како написати добар есеј

    Наравно материјал како написати добар есеј користе наставници и прилагоде га узрасту ученика. Такође неколико тема наставних осмишљава и нуди ученицима да бирају, остави им довољно времена за рад.

     3. Моји ученици ми могу предати есеј мејлом или у рукопису до договореног датума. Ја оценим, саопштим оцену уз образложење шта је било добро, а шта је потребно поправити. Врло је важно у овом случају да ученици добију повратну информацију , да изврше самоевалуацију, као и да наставник изврши евалуацију саме методе рада писања есеја.

    Шта се још постиже овим начином рада? Ученици се упознају са новом методом рада која ће неколицини њих сигурно требати у даљем школовању. А то значи оспособити ученике за целоживотно учење и самосталан рад- није ли то циљ савременог образовања?

    Индивидуално учење или  учење по мери детета, јесте одличан начин да дечија креативност дође до изражаја. Ако узмемо у обзир да није сваки садржај прилагодљив индивидуалном учењу, на који начин подстицати индивидуално учење у географији?Мој предлог и  оно што ја радим са својим ученицима јесте писање есеја. На овај начин ученици се подстичу на   истраживање, самостални рад и креативност-то је оно што желим да постигнем, да чујем њихов глас, њихов став, уочим њихов начин рада.

    Како ја ово спроводим:

    1. По плану и програму обрадимо Африку у седмом разреду. Прво општи преглед Африке, а затим регије Африке  кроз групни рад и презентације где су обавезно укључене неме карте, тематске карте, текст, фотографије. Значи имају општу слику о континенту, а наравно они који се више залажу и ширу слику. Кроз целокупан процес учења садржаја о Африци истичем кључне појмове за сваку регију, као и то да је целокупан континент пун контраста.

    2. Следећи корак је увођење ученика у писање есеја: како се то ради, на шта треба да обрате пажњу,како истражити додатни садржај, како дати своје мишљење, зашто је потребно анализирати, упоредити, а не само репродуковати садржај-јер од тог начина писања  наравно зависи и оцена.

    како написати добар есеј

    Наравно материјал како написати добар есеј користе наставници и прилагоде га узрасту ученика. Такође неколико тема наставних осмишљава и нуди ученицима да бирају, остави им довољно времена за рад.

     3. Моји ученици ми могу предати есеј мејлом или у рукопису до договореног датума. Ја оценим, саопштим оцену уз образложење шта је било добро, а шта је потребно поправити. Врло је важно у овом случају да ученици добију повратну информацију , да изврше самоевалуацију, као и да наставник изврши евалуацију саме методе рада писања есеја.

    Шта се још постиже овим начином рада? Ученици се упознају са новом методом рада која ће неколицини њих сигурно требати у даљем школовању. А то значи оспособити ученике за целоживотно учење и самосталан рад- није ли то циљ савременог образовања?

    Индивидуално учење или  учење по мери детета, јесте одличан начин да дечија креативност дође до изражаја. Ако узмемо у обзир да није сваки садржај прилагодљив индивидуалном учењу, на који начин подстицати индивидуално учење у географији?Мој предлог и  оно што ја радим са својим ученицима јесте писање есеја. На овај начин ученици се подстичу на   истраживање, самостални рад и креативност-то је оно што желим да постигнем, да чујем њихов глас, њихов став, уочим њихов начин рада.

    Како ја ово спроводим:

    1. По плану и програму обрадимо Африку у седмом разреду. Прво општи преглед Африке, а затим регије Африке  кроз групни рад и презентације где су обавезно укључене неме карте, тематске карте, текст, фотографије. Значи имају општу слику о континенту, а наравно они који се више залажу и ширу слику. Кроз целокупан процес учења садржаја о Африци истичем кључне појмове за сваку регију, као и то да је целокупан континент пун контраста.

    2. Следећи корак је увођење ученика у писање есеја: како се то ради, на шта треба да обрате пажњу,како истражити додатни садржај, како дати своје мишљење, зашто је потребно анализирати, упоредити, а не само репродуковати садржај-јер од тог начина писања  наравно зависи и оцена.

    како написати добар есеј

    Наравно материјал како написати добар есеј користе наставници и прилагоде га узрасту ученика. Такође неколико тема наставних осмишљава и нуди ученицима да бирају, остави им довољно времена за рад.

     3. Моји ученици ми могу предати есеј мејлом или у рукопису до договореног датума. Ја оценим, саопштим оцену уз образложење шта је било добро, а шта је потребно поправити. Врло је важно у овом случају да ученици добију повратну информацију , да изврше самоевалуацију, као и да наставник изврши евалуацију саме методе рада писања есеја.

    Шта се још постиже овим начином рада? Ученици се упознају са новом методом рада која ће неколицини њих сигурно требати у даљем школовању. А то значи оспособити ученике за целоживотно учење и самосталан рад- није ли то циљ савременог образовања?

    Индивидуално учење или  учење по мери детета, јесте одличан начин да дечија креативност дође до изражаја. Ако узмемо у обзир да није сваки садржај прилагодљив индивидуалном учењу, на који начин подстицати индивидуално учење у географији?Мој предлог и  оно што ја радим са својим ученицима јесте писање есеја. На овај начин ученици се подстичу на   истраживање, самостални рад и креативност-то је оно што желим да постигнем, да чујем њихов глас, њихов став, уочим њихов начин рада.

    Како ја ово спроводим:

    1. По плану и програму обрадимо Африку у седмом разреду. Прво општи преглед Африке, а затим регије Африке  кроз групни рад и презентације где су обавезно укључене неме карте, тематске карте, текст, фотографије. Значи имају општу слику о континенту, а наравно они који се више залажу и ширу слику. Кроз целокупан процес учења садржаја о Африци истичем кључне појмове за сваку регију, као и то да је целокупан континент пун контраста.

    2. Следећи корак је увођење ученика у писање есеја: како се то ради, на шта треба да обрате пажњу,како истражити додатни садржај, како дати своје мишљење, зашто је потребно анализирати, упоредити, а не само репродуковати садржај-јер од тог начина писања  наравно зависи и оцена.

    како написати добар есеј

    Наравно материјал како написати добар есеј користе наставници и прилагоде га узрасту ученика. Такође неколико тема наставних осмишљава и нуди ученицима да бирају, остави им довољно времена за рад.

     3. Моји ученици ми могу предати есеј мејлом или у рукопису до договореног датума. Ја оценим, саопштим оцену уз образложење шта је било добро, а шта је потребно поправити. Врло је важно у овом случају да ученици добију повратну информацију , да изврше самоевалуацију, као и да наставник изврши евалуацију саме методе рада писања есеја.

    Шта се још постиже овим начином рада? Ученици се упознају са новом методом рада која ће неколицини њих сигурно требати у даљем школовању. А то значи оспособити ученике за целоживотно учење и самосталан рад- није ли то циљ савременог образовања?

    Индивидуално учење или  учење по мери детета, јесте одличан начин да дечија креативност дође до изражаја. Ако узмемо у обзир да није сваки садржај прилагодљив индивидуалном учењу, на који начин подстицати индивидуално учење у географији?Мој предлог и  оно што ја радим са својим ученицима јесте писање есеја. На овај начин ученици се подстичу на   истраживање, самостални рад и креативност-то је оно што желим да постигнем, да чујем њихов глас, њихов став, уочим њихов начин рада.

    Како ја ово спроводим:

    1. По плану и програму обрадимо Африку у седмом разреду. Прво општи преглед Африке, а затим регије Африке  кроз групни рад и презентације где су обавезно укључене неме карте, тематске карте, текст, фотографије. Значи имају општу слику о континенту, а наравно они који се више залажу и ширу слику. Кроз целокупан процес учења садржаја о Африци истичем кључне појмове за сваку регију, као и то да је целокупан континент пун контраста.

    2. Следећи корак је увођење ученика у писање есеја: како се то ради, на шта треба да обрате пажњу,како истражити додатни садржај, како дати своје мишљење, зашто је потребно анализирати, упоредити, а не само репродуковати садржај-јер од тог начина писања  наравно зависи и оцена.

    како написати добар есеј

    Наравно материјал како написати добар есеј користе наставници и прилагоде га узрасту ученика. Такође неколико тема наставних осмишљава и нуди ученицима да бирају, остави им довољно времена за рад.

     3. Моји ученици ми могу предати есеј мејлом или у рукопису до договореног датума. Ја оценим, саопштим оцену уз образложење шта је било добро, а шта је потребно поправити. Врло је важно у овом случају да ученици добију повратну информацију , да изврше самоевалуацију, као и да наставник изврши евалуацију саме методе рада писања есеја.

    Шта се још постиже овим начином рада? Ученици се упознају са новом методом рада која ће неколицини њих сигурно требати у даљем школовању. А то значи оспособити ученике за целоживотно учење и самосталан рад- није ли то циљ савременог образовања?

    Индивидуално учење или  учење по мери детета, јесте одличан начин да дечија креативност дође до изражаја. Ако узмемо у обзир да није сваки садржај прилагодљив индивидуалном учењу, на који начин подстицати индивидуално учење у географији?Мој предлог и  оно што ја радим са својим ученицима јесте писање есеја. На овај начин ученици се подстичу на   истраживање, самостални рад и креативност-то је оно што желим да постигнем, да чујем њихов глас, њихов став, уочим њихов начин рада.

    Како ја ово спроводим:

    1. По плану и програму обрадимо Африку у седмом разреду. Прво општи преглед Африке, а затим регије Африке  кроз групни рад и презентације где су обавезно укључене неме карте, тематске карте, текст, фотографије. Значи имају општу слику о континенту, а наравно они који се више залажу и ширу слику. Кроз целокупан процес учења садржаја о Африци истичем кључне појмове за сваку регију, као и то да је целокупан континент пун контраста.

    2. Следећи корак је увођење ученика у писање есеја: како се то ради, на шта треба да обрате пажњу,како истражити додатни садржај, како дати своје мишљење, зашто је потребно анализирати, упоредити, а не само репродуковати садржај-јер од тог начина писања  наравно зависи и оцена.

    како написати добар есеј

    Наравно материјал како написати добар есеј користе наставници и прилагоде га узрасту ученика. Такође неколико тема наставних осмишљава и нуди ученицима да бирају, остави им довољно времена за рад.

     3. Моји ученици ми могу предати есеј мејлом или у рукопису до договореног датума. Ја оценим, саопштим оцену уз образложење шта је било добро, а шта је потребно поправити. Врло је важно у овом случају да ученици добију повратну информацију , да изврше самоевалуацију, као и да наставник изврши евалуацију саме методе рада писања есеја.

    Шта се још постиже овим начином рада? Ученици се упознају са новом методом рада која ће неколицини њих сигурно требати у даљем школовању. А то значи оспособити ученике за целоживотно учење и самосталан рад- није ли то циљ савременог образовања?

    458200
    јун 2023
    пусчпсн
    1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930
    euprava
    ДУАЛНО ОБРАЗОВАЊЕ
    dualno obrazovanje
    ЕС ДНЕВНИК ЗА НАСТАВНИКЕ
    Es dnevnik nastavnici1
    ЕС ДНЕВНИК ЗА РОДИТЕЉЕ
    Es dnevnik roditelji
    zuov
    yavrsni ispit
    Screenshot 2017 10 12 00 17 28 1